Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9856
Назва: Formation of City Brand in the Implementation of the Concept of Integrated Development = Формування бренду міста в реалізації концепції інтегрованого розвитку
Автори: Григор'єва, О.В.
Хадарцев, О.В.
Іванюк, А.С.
Тематичні ключові слова: маркетинг територій
брендинг міста
бренд міста
інтегрований розвиток
territory marketing
city branding
city brand
integrated development
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: Modern realities and requirements for sustainable development of territories need ensuring diversity and a certain identification of each city. The relevance of this process is enhanced in terms of implementing the concept of integrated urban development, so the purpose of the article is defined as a spare impact on the formation of the personal brand of the city in the process of successful implementation of integrated development planning. The development and implementation of the concept of integrated development in the cities of Ukraine significantly contributes to the formation of city branding, puts the task of developing and implementing the city brand in the foreground, and provides an opportunity to borrow successful branding experience of European cities.
Сучасні реалії та вимоги щодо забезпечення сталого розвитку територій s міжнародного співробітництва, адміністративна реформа, що триває в Україні, оновлені підходи до концепції міського планування, які активно поширюються містами країни, вимагають забезпечення відмінності та певної ідентифікації кожного міста, можливості поширювати таку інформацію серед усіх зацікавлених осіб. Актуальним цей процес стає в умовах реалізації концепції інтегрованого розвитку міст, котра віднедавна почала застосовуватися у ряді міст України. Отже, виникає потреба визначити вплив формування персонального бренду міста на процес успішної реалізації інтегрованого планування розвитку територій та їх просування на міжнародному рівні. Маркетинг територій є інструментом формування брендингу територій, зокрема міст як основних та визначальних об’єктів у розвитку прилеглих територій. Бренд міста формує у цільової аудиторії уявлення, комплекс образів, асоціацій та очікувань від міста; відображає унікальні й неповторні характеристики міста, його особливості. Розроблення та реалізація концепції інтегрованого розвитку в містах України, підходи, які застосовує цей процес, значним чином сприяють формуванню брендингу міста, формують завдання розроблення та втілення бренду міста на першій план, дають змогу запозичити успішний досвід формування брендингу міст Європи.
Бібліографічний опис: Hryhorieva O. Formation of City Brand in the Implementation of the Concept of Integrated Development / O. Hryhorieva, O. Khadartsev, A. Ivaniuk // Економіка і регіон. – 2020. – № 4 (79). – С. 22–27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9856
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2020. № 4 (79)
Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_79_2020(1).pdfНаукова стаття921.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.