Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5788
Назва: Звертання як граматичний індикатор категорії ввічливості в діловій кореспонденції
Автори: Болотнікова, А.П.
Тематичні ключові слова: категорія ввічливості
ділова кореспонденція
етикетні кліше
Дата публікації: 2018
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Анотація: У діловій кореспонденції важливим є уміння послуговуватися етикетними кліше, використання яких передбачене соціальним статусом адресата та жанром послання (листи-пропозиції, листи-запрошення, листипривітання тощо). Для полегшення процесу укладання та оформлення ділового листа адресанти використовують усталені формули ввічливості (звертання, подяки, прохання, відмови, вибачення та ін.). Етикетні кліше пронизують увесь текст ділової кореспонденції.
Бібліографічний опис: Болотнікова А.П. Звертання як граматичний індикатор категорії ввічливості в діловій кореспонденції / А.П. Болотнікова // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22 листоп. 2018 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – C. 73-75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5788
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болотнікова_ділова кореспонденція.pdf462.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.