Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолотнікова, А.П.-
dc.date.accessioned2019-05-28T05:49:04Z-
dc.date.available2019-05-28T05:49:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5788-
dc.descriptionБолотнікова А.П. Звертання як граматичний індикатор категорії ввічливості в діловій кореспонденції / А.П. Болотнікова // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22 листоп. 2018 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2018. – C. 73-75.uk_UA
dc.description.abstractУ діловій кореспонденції важливим є уміння послуговуватися етикетними кліше, використання яких передбачене соціальним статусом адресата та жанром послання (листи-пропозиції, листи-запрошення, листипривітання тощо). Для полегшення процесу укладання та оформлення ділового листа адресанти використовують усталені формули ввічливості (звертання, подяки, прохання, відмови, вибачення та ін.). Етикетні кліше пронизують увесь текст ділової кореспонденції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectкатегорія ввічливостіuk_UA
dc.subjectділова кореспонденціяuk_UA
dc.subjectетикетні клішеuk_UA
dc.titleЗвертання як граматичний індикатор категорії ввічливості в діловій кореспонденціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc81’366.547=161.2]:177.1-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болотнікова_ділова кореспонденція.pdf462.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.