Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5679
Назва: Особливості маркетингового підходу до управління персоналом підприємства
Автори: Маховка, В.М.
Кочубей, С.П.
Тематичні ключові слова: маркетинг
управління персоналом
маркетинг персоналу
Дата публікації: 2014
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Особливості маркетингового підходу до управління персоналом підприємства / В.М. Маховка, С.П. Кочубей // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управління соціально-економічним розвитком держави, регіону, підприємства»: зб. наук. праць. – Полтава : Мирон І.А., 2014. – С. 441.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5679
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
441.pdf233.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.