Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/444
Назва: Стратегия формирования бренда города в условиях глобализации
Автори: Попова, Ю.М.
Мокляк, М.В.
Шинкаренко, Р.В.
Тематичні ключові слова: бренд города
брендинг
стратегия
территориальный маркетинг
Дата публікації: 2014
Анотація: В статье рассматриваются вопросы формирования стратегии бренда города в условиях глобализации. Охарактеризованы основные обстоятельства, которые обусловливают необходимость формирования и развития брендов. Предложены этапы формирования и реализации стратегии города.
Бібліографічний опис: Попова Ю. М. Стратегия формирования бренда города в условиях глобализации / Ю. М. Попова., М. В. Мокляк , Р. В. Шинкаренко // Проблемы современной науки: сб. науч. трудов. – Ставрополь: Логос, 2014. – Вып. 14. – С. 160-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/444
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова_статья.pdf295.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.