Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Ю.М.-
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.contributor.authorШинкаренко, Р.В.-
dc.date.accessioned2016-06-19T19:00:06Z-
dc.date.available2016-06-19T19:00:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/444-
dc.descriptionПопова Ю. М. Стратегия формирования бренда города в условиях глобализации / Ю. М. Попова., М. В. Мокляк , Р. В. Шинкаренко // Проблемы современной науки: сб. науч. трудов. – Ставрополь: Логос, 2014. – Вып. 14. – С. 160-167.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы формирования стратегии бренда города в условиях глобализации. Охарактеризованы основные обстоятельства, которые обусловливают необходимость формирования и развития брендов. Предложены этапы формирования и реализации стратегии города.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectбренд городаuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectтерриториальный маркетингuk_UA
dc.titleСтратегия формирования бренда города в условиях глобализацииuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc001(06)-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попова_статья.pdf295.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.