Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, В.В.-
dc.date.accessioned2018-08-25T17:33:04Z-
dc.date.available2018-08-25T17:33:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3856-
dc.descriptionСтрілець В.В. Сучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикою / В.В. Стрілець // Вісник КНЛУ. Серія “Педагогіка та психологія”. – К. : КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 175–181.uk_UA
dc.description.abstractПроаналізованo концепції з галузі психології і педагогіки (особистісно-діяльнісний підхід, розвиваюче навчання, конструктивістський підхід, проблемне навчання, навчання у співробітництві), які складають психолого-педагогічні засади навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикоюuk_UA
dc.description.abstractThe article deals with psychological and pedagogical approaches (learner-centered and activity approach, scaffolding, constructivist approach, problem-based teaching/learning, cooperative learning) which form the psycho-pedagogical grounds of teaching English for specific purposes by project work methodsuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиївський національний лінгвістичний університетuk_UA
dc.subjectанглійська мова для професійного спілкування,uk_UA
dc.subjectпроектна методикаuk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposesuk_UA
dc.subjectproject work methodsuk_UA
dc.titleСучасні підходи до навчання англійської мови для професійного спілкування за проектною методикоюuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc81-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрілець Сучасні підходи .pdf264.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.