Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3792
Назва: Реалізація принципу інтерактивності в навчанні іноземної мови з використанням дистанційної платформи Moodle
Автори: Стрілець, В.В.
Тематичні ключові слова: Moodle
дистанційний курс
інтерактивність
distance course
interactivity
Дата публікації: 2013
Видавництво: НТУУ “КПІ”
Анотація: Розглянуто реалізацію видів інтерактивності (зворотного зв’язку, часову, порядкову, змістову і творчу) у дистанційному курсі з іноземної мови, створеному на основі платформи Moodle.
The article deals with the implementation of interactivity types (feedback, time, order, content and creative) in a language distance course developed in Moodle learning environment.
Бібліографічний опис: Стрілець В.В. Реалізація принципу інтерактивності в навчанні іноземної мови з використанням дистанційної платформи Moodle / В.В. Стрілець // Сучасні тенденції викладання іноземних мов у вищій школі: інтерактивні технології навчання : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 15 січ. 2013 р. – К. : НТУУ “КПІ”, 2013. – С. 103–105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3792
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрілець Реалізація принципу інтерактивності.pdfОсновна стаття251.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.