Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3434
Назва: Особливості використання internet-маркетингу у глобальній економіці
Автори: Безрукова, Н.В.
Шинкаренко, Р.В.
Тематичні ключові слова: Internet-технології
Internet-маркетинг
маркетинг
маркетингові технології
медійний простір
Дата публікації: кві-2018
Анотація: В публікації розглянуті основні особливості маркетингової діяльності в Інтернеті. Інтернет має певні характерні риси, які значно відрізняються від характеристик інструментів традиційного маркетингу. Однією з основних рис мережі Інтернет є її гіпермедійна природа. Крім того, практичне значення Інтернету не обмежуються тільки комунікаційними функціями, а також включає в себе можливість укладання угод, здійснення покупок та проведення платежів. Це надає йому рис глобального електронного ринку.
Бібліографічний опис: Безрукова Н.В. Особливості використання internet-маркетингу у глобальній економіці / Н.В. Безрукова, Р.В. Шинкаренко // Proceedings of the conference: «International scientific-practical conference Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives», April 12-13th, 2018. − Poland, Poznan, Mieszko I School of Education and Administration, 2018. – C. 234-236.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3434
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezrukova_Shinkarenko_tezi.pdfтези зарубіжної конференції250.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.