Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/3434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.contributor.authorШинкаренко, Р.В.-
dc.date.accessioned2018-05-18T06:46:47Z-
dc.date.available2018-05-18T06:46:47Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/3434-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Особливості використання internet-маркетингу у глобальній економіці / Н.В. Безрукова, Р.В. Шинкаренко // Proceedings of the conference: «International scientific-practical conference Innovation management in marketing: modern trends and strategic imperatives», April 12-13th, 2018. − Poland, Poznan, Mieszko I School of Education and Administration, 2018. – C. 234-236.uk_UA
dc.description.abstractВ публікації розглянуті основні особливості маркетингової діяльності в Інтернеті. Інтернет має певні характерні риси, які значно відрізняються від характеристик інструментів традиційного маркетингу. Однією з основних рис мережі Інтернет є її гіпермедійна природа. Крім того, практичне значення Інтернету не обмежуються тільки комунікаційними функціями, а також включає в себе можливість укладання угод, здійснення покупок та проведення платежів. Це надає йому рис глобального електронного ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectInternet-технологіїuk_UA
dc.subjectInternet-маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectмедійний простірuk_UA
dc.titleОсобливості використання internet-маркетингу у глобальній економіціuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.139-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezrukova_Shinkarenko_tezi.pdfтези зарубіжної конференції250.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.