Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/334
Назва: Контроль навчальних досягнень з іноземної мови студентів ВНЗ за допомогою методу проектів
Автори: Кальнік, О.П.
Тематичні ключові слова: коректувальний контроль
оцінювання навчальних досягнень
вищий навчальний заклад
інноваційні технології
особистісно-орієнтоване навчання
коррекционный контроль
оценка учебных достижений
высшее учебное заведение
инновационные технологии
личностно-ориентированное обучение
correctional control
assessment of educational achievements
higher education
innovative technologies
student-centered teaching
Дата публікації: 2015
Анотація: Обґрунтовується доцільність використання проектів для контролю навчальних досягнень, аналізуються особливості реалізації методу проектів у навчанні іноземних мов студентів ВНЗ. Відзначається, що контроль за допомогою проектів сприяє реалізації таких функцій навчального процесу як виховна, розвивальна і самовдосконалення. Розглядаються різні типи проектів, які можуть використовуватись у навчанні іноземних мов, а також особливості поточного і підсумкового оцінювання навчальних досягнень студентів за допомогою проектів. Наголошується на необхідності враховувати змістовий, інтерактивний та мовленнєвий аспекти під час роботи над проектом та його презентації.
Обосновывается целесообразность использования проектов для контроля знаний, анализируются особенности реализации метода проектов при обучении студентов вузов иностранным языкам. Отмечается, что контроль с помощью проектов способствует реализации таких функций учебного процесса как воспитательная, развивающая и самосовершенствования. Рассматриваются различные типы проектов, которые могут использоваться в обучении иностранным языкам, а также особенности текущего и итогового оценивания знаний студентов с помощью проектов. Подчеркивается необходимость учитывать содержательный, интерактивный и речевой аспекты во время работы над проектом и его презентации.
The author provides evidence to support usage of projects for achievement assessment, analyzes the peculiarities of implementation of projects in the training of university students in foreign languages. It is noted that usage of projects as a means of assessment contributes to the implementation of such educational functions as educative, developmental and self-improvement ones. The author analyzes different types of projects that can be used in foreign languages teaching, particularly for current and final students’ achievement assessment. He emphasizes the need to consider meaningful, interactive and verbal aspects while working on the projects and during their presentation.
Бібліографічний опис: Кальнік О.П. Контроль навчальних досягнень з іноземної мови студентів ВНЗ за допомогою методу проектів / О.П. Кальнік // Науковий огляд. – 2015. – №8 (18). – С. 138-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/334
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnik_OP_Kontrol_Za_Dop_Proektiv.pdfОсновна стаття194.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.