Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.date.accessioned2016-06-15T13:48:33Z-
dc.date.available2016-06-15T13:48:33Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/334-
dc.descriptionКальнік О.П. Контроль навчальних досягнень з іноземної мови студентів ВНЗ за допомогою методу проектів / О.П. Кальнік // Науковий огляд. – 2015. – №8 (18). – С. 138-145.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовується доцільність використання проектів для контролю навчальних досягнень, аналізуються особливості реалізації методу проектів у навчанні іноземних мов студентів ВНЗ. Відзначається, що контроль за допомогою проектів сприяє реалізації таких функцій навчального процесу як виховна, розвивальна і самовдосконалення. Розглядаються різні типи проектів, які можуть використовуватись у навчанні іноземних мов, а також особливості поточного і підсумкового оцінювання навчальних досягнень студентів за допомогою проектів. Наголошується на необхідності враховувати змістовий, інтерактивний та мовленнєвий аспекти під час роботи над проектом та його презентації.uk_UA
dc.description.abstractОбосновывается целесообразность использования проектов для контроля знаний, анализируются особенности реализации метода проектов при обучении студентов вузов иностранным языкам. Отмечается, что контроль с помощью проектов способствует реализации таких функций учебного процесса как воспитательная, развивающая и самосовершенствования. Рассматриваются различные типы проектов, которые могут использоваться в обучении иностранным языкам, а также особенности текущего и итогового оценивания знаний студентов с помощью проектов. Подчеркивается необходимость учитывать содержательный, интерактивный и речевой аспекты во время работы над проектом и его презентации.uk_UA
dc.description.abstractThe author provides evidence to support usage of projects for achievement assessment, analyzes the peculiarities of implementation of projects in the training of university students in foreign languages. It is noted that usage of projects as a means of assessment contributes to the implementation of such educational functions as educative, developmental and self-improvement ones. The author analyzes different types of projects that can be used in foreign languages teaching, particularly for current and final students’ achievement assessment. He emphasizes the need to consider meaningful, interactive and verbal aspects while working on the projects and during their presentation.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкоректувальний контрольuk_UA
dc.subjectоцінювання навчальних досягненьuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectкоррекционный контрольuk_UA
dc.subjectоценка учебных достиженийuk_UA
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk_UA
dc.subjectинновационные технологииuk_UA
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectcorrectional controluk_UA
dc.subjectassessment of educational achievementsuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectstudent-centered teachinguk_UA
dc.titleКонтроль навчальних досягнень з іноземної мови студентів ВНЗ за допомогою методу проектівuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.141.5-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnik_OP_Kontrol_Za_Dop_Proektiv.pdfОсновна стаття194.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.