Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/324
Назва: Контроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для України
Автори: Кальнік, О.П.
Тематичні ключові слова: контроль навчальних досягнень
система освіти США
тести
педагогічне оцінювання
стандартизовані тести
Дата публікації: січ-2016
Анотація: Розглядаються тенденції розвитку контролю навчальних досягнень у системі освіти США. Аналізуються особливості застосування стандартизованих і нестандартизованих тестів та педагогічного (процесуального) оцінювання - оцінювання розвитку, процесуального оцінювання мислення, публічного іспиту тощо. Наголошується на необхідності врахування світових тенденцій у сфері організації контролю навчальних досягнень як необхідної умови інтеграції вітчизняної системи освіти у світовий освітній простір.
Бібліографічний опис: Кальнік О.П. Контроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для України / О.П. Кальнік // Матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. пр. [ Електронний ресурс ] / Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 189‒191. – Режим доступу .: http://files.confscience.webnode.ru/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/324
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnik_Kontrol_Navch_Dosyagnen_U_SSHA.pdfОсновна стаття133.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.