Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/324
Назва: | Контроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для України |
Автори: | Кальнік, О.П. |
Тематичні ключові слова: | контроль навчальних досягнень система освіти США тести педагогічне оцінювання стандартизовані тести |
Дата публікації: | січ-2016 |
Анотація: | Розглядаються тенденції розвитку контролю навчальних досягнень у системі освіти США. Аналізуються особливості застосування стандартизованих і нестандартизованих тестів та педагогічного (процесуального) оцінювання - оцінювання розвитку, процесуального оцінювання мислення, публічного іспиту тощо. Наголошується на необхідності врахування світових тенденцій у сфері організації контролю навчальних досягнень як необхідної умови інтеграції вітчизняної системи освіти у світовий освітній простір. |
Бібліографічний опис: | Кальнік О.П. Контроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для України / О.П. Кальнік // Матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. пр. [ Електронний ресурс ] / Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 189‒191. – Режим доступу .: http://files.confscience.webnode.ru/ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/324 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalnik_Kontrol_Navch_Dosyagnen_U_SSHA.pdf | Основна стаття | 133.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.