Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКальнік, О.П.-
dc.date.accessioned2016-06-15T13:17:09Z-
dc.date.available2016-06-15T13:17:09Z-
dc.date.issued2016-01-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/324-
dc.descriptionКальнік О.П. Контроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для України / О.П. Кальнік // Матеріали Х Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. пр. [ Електронний ресурс ] / Переяслав-Хмельницький, 2016. ‒ Вип. 10. ‒ С. 189‒191. – Режим доступу .: http://files.confscience.webnode.ru/uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються тенденції розвитку контролю навчальних досягнень у системі освіти США. Аналізуються особливості застосування стандартизованих і нестандартизованих тестів та педагогічного (процесуального) оцінювання - оцінювання розвитку, процесуального оцінювання мислення, публічного іспиту тощо. Наголошується на необхідності врахування світових тенденцій у сфері організації контролю навчальних досягнень як необхідної умови інтеграції вітчизняної системи освіти у світовий освітній простір.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконтроль навчальних досягненьuk_UA
dc.subjectсистема освіти СШАuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectпедагогічне оцінюванняuk_UA
dc.subjectстандартизовані тестиuk_UA
dc.titleКонтроль навчальних досягнень у системі освіти США: досвід для Україниuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalnik_Kontrol_Navch_Dosyagnen_U_SSHA.pdfОсновна стаття133.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.