Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2867
Назва: Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств цукрової галузі
Автори: Муллер, М.В.
Бражник, Т.А.
Тематичні ключові слова: стратегія
маркетингове планування
маркетингова стратегія
бренд
Дата публікації: 2017
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Муллер М.В. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств цукрової галузі / М.В. Муллер, Т.А. Бражник // Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.- практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 23 листоп. 2017 р. - Полтава : ПолтНТУ, 2017. - С. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2867
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бражник, Муллер.pdf353.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.