Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуллер, М.В.-
dc.contributor.authorБражник, Т.А.-
dc.date.accessioned2017-12-10T18:18:53Z-
dc.date.available2017-12-10T18:18:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2867-
dc.descriptionМуллер М.В. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємств цукрової галузі / М.В. Муллер, Т.А. Бражник // Пріоритети розвитку міжнародної економічної діяльності країни в умовах глобалізації : матеріали Всеукр. наук.- практ. Інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 23 листоп. 2017 р. - Полтава : ПолтНТУ, 2017. - С. 86-88.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії розвитку підприємств цукрової галузіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc658.664-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бражник, Муллер.pdf353.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.