Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2721
Назва: Вимоги до працівника туристичної сфери та їх етичні норми поведінки
Автори: Бакало, Н.В.
Тематичні ключові слова: туристична сфера
етичні норми
комунікації
спілкування
Дата публікації: чер-2017
Видавництво: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Анотація: У статті розкрито важливість дотримання вимог при підборі працівників туристичної сфери а також визначені та уточнені етичні норми поведінки та спілкування з партнерами та клієнтами сфери надання туристичних послуг. Зазначено, важливість комунікацій в інформаційному процесі, що передається керівникам, які приймають рішення, а рішення – виконавцям.
Бібліографічний опис: Бакало Н.В. Вимоги до працівника туристичної сфери та їх етичні норми поведінки / Н.В. Бакало // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. – 2017. – Вип. 17. – С.197-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2721
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат Бакало.pdf410.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.