Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакало, Н.В.-
dc.date.accessioned2017-10-31T11:15:53Z-
dc.date.available2017-10-31T11:15:53Z-
dc.date.issued2017-06-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2721-
dc.descriptionБакало Н.В. Вимоги до працівника туристичної сфери та їх етичні норми поведінки / Н.В. Бакало // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. – 2017. – Вип. 17. – С.197-200.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито важливість дотримання вимог при підборі працівників туристичної сфери а також визначені та уточнені етичні норми поведінки та спілкування з партнерами та клієнтами сфери надання туристичних послуг. Зазначено, важливість комунікацій в інформаційному процесі, що передається керівникам, які приймають рішення, а рішення – виконавцям.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІвано-Франківський національний технічний університет нафти і газуuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectетичні нормиuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.titleВимоги до працівника туристичної сфери та їх етичні норми поведінкиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.147-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стат Бакало.pdf410.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.