Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2535
Назва: Inbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємств
Автори: Мокляк, М.В.
Тематичні ключові слова: Inbound маркетинг
SEO-оптимізація
podcasting
whitepapers
Дата публікації: 3-жов-2017
Видавництво: Харків : ХДУХТ
Анотація: Inbound маркетинг - це просування компанії за допомоги блогів, подкастів, відео-хостингів, електронних книжок, соціальних мереж та інших форм контент-маркетингу з використанням SEO-оптимізації задля приваблення споживачів до бренду тоді, коли вони самі цього прагнуть.
Бібліографічний опис: Мокляк М.В. Inbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємств / М.В. Мокляк // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі". – Х. : ХДУХТ, 2017. – С. 125-127.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2535
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inbound.docтези36.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.