Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/2535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМокляк, М.В.-
dc.date.accessioned2017-10-04T05:34:44Z-
dc.date.available2017-10-04T05:34:44Z-
dc.date.issued2017-10-03-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/2535-
dc.descriptionМокляк М.В. Inbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємств / М.В. Мокляк // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі". – Х. : ХДУХТ, 2017. – С. 125-127.uk_UA
dc.description.abstractInbound маркетинг - це просування компанії за допомоги блогів, подкастів, відео-хостингів, електронних книжок, соціальних мереж та інших форм контент-маркетингу з використанням SEO-оптимізації задля приваблення споживачів до бренду тоді, коли вони самі цього прагнуть.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.subjectInbound маркетингuk_UA
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk_UA
dc.subjectpodcastinguk_UA
dc.subjectwhitepapersuk_UA
dc.titleInbound маркетинг як засіб інноваційного маркетингу сучасних підприємствuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inbound.docтези36.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.