Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/221
Назва: Міжнародний досвід застосування інтернет-маркетингу
Автори: Ринейська, Л.С.
Тематичні ключові слова: міжнародна економіка
електронна комерція
інтернет-маркетинг
інтернет
інтернет-реклама
Дата публікації: бер-2015
Анотація: У статті досліджується розвиток маркетингу в умовах застосування інтернет-технологій у сфері міжнародної економіки.Проаналізована організація маркетингових досліджень в інтернеті Визначено значення івнтернет-реклами як важливого інструменту маркетингу в розвитьку електронної торгівлі.На прикладі США розкриті особливості застосування інтернет -маркетингу у галузі сільського господарства.Обгрунтована роль маркетингу у розвитку міжнародного електронного бізнесу.
Бібліографічний опис: Ринейська Л.С.Міжнародний досвід застосування інтернет-маркетингу//Ефективна економіка:електронний журнал.-2015.-№3.-С.1-2.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/221
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕ...pdfОсновна стаття3.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.