Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРинейська, Л.С.-
dc.date.accessioned2016-06-13T12:20:19Z-
dc.date.available2016-06-13T12:20:19Z-
dc.date.issued2015-03-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/221-
dc.descriptionРинейська Л.С.Міжнародний досвід застосування інтернет-маркетингу//Ефективна економіка:електронний журнал.-2015.-№3.-С.1-2.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджується розвиток маркетингу в умовах застосування інтернет-технологій у сфері міжнародної економіки.Проаналізована організація маркетингових досліджень в інтернеті Визначено значення івнтернет-реклами як важливого інструменту маркетингу в розвитьку електронної торгівлі.На прикладі США розкриті особливості застосування інтернет -маркетингу у галузі сільського господарства.Обгрунтована роль маркетингу у розвитку міжнародного електронного бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectміжнародна економікаuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectінтернет-рекламаuk_UA
dc.titleМіжнародний досвід застосування інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕ...pdfОсновна стаття3.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.