Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезрукова, Н.В.-
dc.contributor.authorСвічкарь, В.А.-
dc.date.accessioned2017-03-29T13:02:13Z-
dc.date.available2017-03-29T13:02:13Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1514-
dc.descriptionБезрукова Н.В. Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях / Н.В. Безрукова, В.А. Свічкарь // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2014. − № 2. – Режим доступу до журналу: http:// www.economy.nayka.com.ua/uk_UA
dc.description.abstractВ статті авторами доведено зростаюче значення брендів у діяльності міжнародних компаній. Досліджено функціональну диверсифікацію брендів на світових ринках. Визначено етапи бренд-менежменту. Проаналізовані основні моделі бренд-менеджменту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.titleОсобливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339.138-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67_Bezrukova_Svichkar_Article_2.pdfфахова стаття269.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.