Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15006
Назва: Communicative organisation of a modern advertising text (peculiarities of translation) = Комунікативна організація сучасного рекламного тексту (особливості перекладу)
Автори: Тупиця, О.Ю.
Тематичні ключові слова: communicative organisation
modern advertising text
translation
комунікативна організація
сучасний рекламний текст
переклад
Дата публікації: 24-кві-2024
Видавництво: International Scientific Unity, Prague, Czech Republic.
Бібліографічний опис: Tupytsya O. Communicative organisation of a modern advertising text (peculiarities of translation) / Oleksandr Tupytsya // Scientific research: modern challenges and prospects : collection of abstracts XX Int. sci. and pract. conf., April 24-26, 2024. – Prague : ISU, 2024. – P. 141–144. – URL : https://isu-conference.com/wp-content/uploads/2024/04/Scientific_research_modern_challenges_and_prospects_April_24_26_2024_Prague_Czech_Republic.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/15006
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_research_modern_141-144.pdfтези162.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.