Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевченко, І.В.-
dc.date.accessioned2024-04-17T11:56:08Z-
dc.date.available2024-04-17T11:56:08Z-
dc.date.issued2024-03-27-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14842-
dc.descriptionЛевченко І.В. Українські органічні бренди на закордонному ринку / І.В. Левченко // Пріоритети розвитку національної економіки в умовах глобалізації : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 27 берез. 2024 р. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2024. – С. 55–56.uk_UA
dc.description.abstractРозглядається просування вітчизняної органічної продукції на зовнішній ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectєвропейський ринокuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.titleУкраїнські органічні бренди на закордонному ринкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.13-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IK_MEВ_Т_2024_03_27 ост-55-56.pdfтези343.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.