Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14784
Назва: Особливості маркетингу закупівель промислового підприємства
Автори: Чижевська, М.Б.
Добрянська, В.В.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність підприємств
маркетинг закупівель
промислове підприємство
програми закупівель
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: ГО "МАН"
Анотація: Закупівлі – складова маркетингової діяльності підприємства, особливий вид маркетингу. Для успішних обмінів з метою задоволення потреб покупців промислові підприємства використовують традиційний комплекс маркетингу, елементами якого є товар, ціна, місце (збут) і просування (комунікації).
Бібліографічний опис: Чижевська М.Б. Особливості маркетингу закупівель промислового підприємства / М.Б. Чижевська, В.В. Добрянська // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали ІI-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 07 груд. 2023. – Київ : ГО «МАН», 2023. – С. 48–49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14784
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2Міжнар_48-49.pdfтези172.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.