Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14780
Назва: Research of truck train aerodynamic indicators by using computer simulation = Дослідження аеродинамічних показників вантажного автопоїзда за допомогою комп’ютерного моделювання
Автори: Нестеренко, М.М.
Жила, І.В.
Кашуба, Д.С.
Марченко, І.А.
Тематичні ключові слова: aerodynamics
road train
tail bag
rear wing
wing skirt
аеродинаміка
автопоїзд
хвостовий мішок
антикрило
крило-юбка
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: The article describes the possibility of studying aerodynamic parameters of a freight train using computer simulation. This method of research can reduce the costs of designing new structures of road trains and determine the optimal design features of the car's modification with insignificant costs. In order to reduce the cost of cargo transportation, some manufactur-ing companies apply the method of reducing and improving aerodynamic performance and installing new economical engines. Improved aerodynamics by some of the manufacturers provides fuel savings of up to 3% for long-distance and regional trans-portation. In order to improve aerodynamic performance (reduction of air resistance) of a road train, its shape was analyzed, taking into account possible side winds affecting the car body
У статті описана можливість дослідження аеродинамічних показників вантажного автопоїзда за допомогою комп’юте-рного моделювання. Даний спосіб дослідження може знизити затрати на проектування нових конструкцій автопоїздів та з незначними затратами визначити оптимальні конструктивні особливості доробки автомобіля. Деякі фірми вироб-ники для зменшення вартості перевезення вантажів ідуть шляхом зменшення та покращені аеродинамічних показників та встановленням нових економічних двигунів. Економія в деяких виробників після вдосконалення аеродинаміки за-безпечує економію пального до 3% для далеких і регіональних перевезень. Для покращення аеродинамічних показни-ків (зниження опору повітрю) автопоїзда, що рухається, нами було проаналізовано його форму, враховано можливі бічні вітри, що впливають на кузов автомобіля. Дослідження проводилися для трьох типів компоновки автопоїзда Mercedes-Benz Actros 1851 LS і чотирьох швидкостей. Перша вдосконалена модель автопоїзда із розташованим позаду крилом – юбкою, друга модель – з обтікачем нижньої частини причепу та хвостом мішком Хеннинга Марксена та антикрилом. Розподіл тисків навколо машини, що рухається, відбивається на її русі по дорозі визначено, що при ви-користанні класичної компоновки автопоїзда на високих швидкостях призводить до значного лобового опору, що при-зводить до що найбільшої витрата потужності. Провівши дослідження з вдосконаленими схемами автопоїзда було визначено, що найкраща схема з обтікачем нижньої частини причепу та хвостом мішком Хеннинга Марксена та анти-крилом. При такій компоновці позаду автомобіля відсутня зона розрядження повітря, а отже і відсутнє зниження тиску що призводить до зменшення опору руху та витраті пального
Бібліографічний опис: Research of truck train aerodynamic indicators by using computer simulation / M.M. Nesterenko, I.V. Zhyla, D.S. Kashuba, I.A. Marchenko // Збірник наукових праць. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво = Academic journal. Series: Industrial Machine Building, Civil Engineering / голов. ред. С.Ф. Пічугін. – Полтава : Нац. ун–т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – Вип. 1 (58). – С. 5–10. – https://doi.org/10.26906/znp.2022.58.3076
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14780
Розташовується у зібраннях:Кафедра галузевого машинобудування та мехатроніки
ЗНП. Серія: Галузеве машинобудування, будівництво. 2022. № 1 (58)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3076-Текст статті-4240-1-10-20231218.pdfнаукова стаття690.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.