Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14767
Назва: Засади менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму
Автори: Маховка, В.М.
Гук, Н.Б.
Тематичні ключові слова: управління
менеджмент
сільський (зелений) туризм
підприємницька діяльність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Глобальні та національні проблеми економіки
Анотація: У статті розглядається особливості здійснення менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) та агротуризму. На основі праць вітчизняних та зарубіжних авторів уточняється поняття терміну «менеджмент» та «управління». Наголошено на важливості використання методу SWOT-аналізу, що є актуальним при створені бізнес-ідеї у процесі узагальнення та обробки інформації щодо потенціалу сільського (зеленого) туризму.
Бібліографічний опис: Маховка В.М. Засади менеджменту підприємницької діяльності у сфері сільського (зеленого) туризму / Маховка В.М., Гук Н.Б. // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2017. – Вип. 20. – С. 43 – 47.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14767
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Маховка_Гук.pdf516.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.