Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14755
Назва: Crisis management in tourism as a mean of its strategic development = Антикризовий менеджмент у туризмі як засіб його стратегічного розвитку
Автори: Маховка, В.М.
Черниш, І.В.
Тематичні ключові слова: tourism
crisis
туризм
криза
Дата публікації: 2016
Видавництво: ISMA University, Riga
Анотація: At the present stage of development, tourism occupies a significant segment of the national economy in many countries and the world economy as a wholesince carries out a stimulating effect a long term perspective and has a rapid development and significant social and cultural effect providing informative component of society development [3]. According to the World Council of Travel and Tourism in 2015 tourism accounted for about 10% (7,170.3 billion. US) of global GDP, 4.3% of the total investment, 9.5% of total employment and 6.1% of world exports [5]. Thus, according to UNWTO total contribution of travel and tourism areas in employment increased by 2.6% in 2015, while the a general contribution to GDP grew by 3.1%, which is faster than broader economic growth (2.3 %) for the fifth consecutive year
На сучасному етапі розвитку туризм займає значний сегмент національної економіки багатьох країн і світової економіки в цілому, оскільки здійснює стимулюючу дію в довгостроковій перспективі, має швидкий розвиток і значний соціально-культурний ефект, забезпечуючи інформаційну складову розвиток суспільства [3]. За даними Всесвітньої ради подорожей і туризму, у 2015 році на туризм припадало близько 10% (7170,3 млрд. США) світового ВВП, 4,3% від загального обсягу інвестицій, 9,5% від загальної зайнятості та 6,1% від світового експорту [5]. Так, за даними ЮНВТО, загальний внесок сфер подорожей і туризму в зайнятість зріс на 2,6% у 2015 році, тоді як загальний внесок у ВВП зріс на 3,1%, що є швидшим за загальне економічне зростання (2,3%) п’ятий рік поспіль.
Бібліографічний опис: Chernysh I. Crisis management in tourism as a mean of its strategic development / I. Chernysh, V. Makhovka // Mechanisms and models of development of entities tourist business : collective monograph. – Riga : Landmark SIA, 2016. – P. 22-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14755
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernysh_Maakhovka_1.pdfчастина монографії204.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.