Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14667
Назва: Упровадження інструментів нейро-маркетингу у діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ „Домінік Ко”)
Автори: Северин, А.В.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність
нейро-маркетинг
кондитерська продукція
стимулювання збуту
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В роботі досліджені теоретичні основи нейро-маркетингу як інструменту просування кондитерської продукції. Наведена основна характеристика діяльності ТОВ «Домінік Ко», проведений аналіз господарської, фінансово-економічної та маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності використання методів просування продукції ТОВ «Домінік Ко», визначено напрями підвищення ефективності просування продукції підприємства та запропоновано використання нейро-маркетингу для стимулювання продажів продукції підприємства.
Бібліографічний опис: Северин А.В. Упровадження інструментів нейро-маркетингу у діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ „Домінік Ко”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.В. Северин. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 132 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14667
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР Северин.pdfстудентські роботи6.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.