Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеверин, А.В.-
dc.date.accessioned2024-03-26T12:04:47Z-
dc.date.available2024-03-26T12:04:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14667-
dc.descriptionСеверин А.В. Упровадження інструментів нейро-маркетингу у діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ „Домінік Ко”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.В. Северин. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 132 с.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджені теоретичні основи нейро-маркетингу як інструменту просування кондитерської продукції. Наведена основна характеристика діяльності ТОВ «Домінік Ко», проведений аналіз господарської, фінансово-економічної та маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності використання методів просування продукції ТОВ «Домінік Ко», визначено напрями підвищення ефективності просування продукції підприємства та запропоновано використання нейро-маркетингу для стимулювання продажів продукції підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectнейро-маркетингuk_UA
dc.subjectкондитерська продукціяuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.titleУпровадження інструментів нейро-маркетингу у діяльність підприємства (на матеріалах ТОВ „Домінік Ко”)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР Северин.pdfстудентські роботи6.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.