Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14666
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотеба, М.О.-
dc.date.accessioned2024-03-26T12:00:33Z-
dc.date.available2024-03-26T12:00:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14666-
dc.descriptionКотеба М.О. Соціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.О. Котеба. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 118 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, механізми його організації, проведено аналіз організаційно-правових основ та основних економіко-фінансових показників діяльності ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”. На основі проведених досліджень розроблені напрямки удосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, доведена їх ефективність щодо просування товарів ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як інструмент поліпшення просування товарів та послуг (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Котеба.pdfстудентські роботи2.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.