Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14664
Назва: Формування збутової політики на промисловому підприємстві (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)
Автори: Знова, Я.І.
Тематичні ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
збутова політика
стимулювання збуту
просування продукції
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретико-методичні засади формування збутової політики підприємства на засадах маркетингу, здійснено аналіз господарської, маркетингової та збутової діяльності ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ», надано рекомендації щодо удосконалення збутової політики ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ» та проведено аналіз ефективності запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Знова Я.І. Формування збутової політики на промисловому підприємстві (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Я.І. Знова. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 91 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14664
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Знова.pdfстудентські роботи1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.