Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗнова, Я.І.-
dc.date.accessioned2024-03-26T11:52:05Z-
dc.date.available2024-03-26T11:52:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14664-
dc.descriptionЗнова Я.І. Формування збутової політики на промисловому підприємстві (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Я.І. Знова. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 91 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретико-методичні засади формування збутової політики підприємства на засадах маркетингу, здійснено аналіз господарської, маркетингової та збутової діяльності ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ», надано рекомендації щодо удосконалення збутової політики ТОВ «Виробниче підприємство «ДІАГОНАЛЬ» та проведено аналіз ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.titleФормування збутової політики на промисловому підприємстві (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Знова.pdfстудентські роботи1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.