Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжурка, В.В.-
dc.date.accessioned2024-03-26T11:38:47Z-
dc.date.available2024-03-26T11:38:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14661-
dc.descriptionДжурка В.В. Механізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”) : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.В. Джурка. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – 83 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти ролі маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства. Розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, наведено характеристику маркетингу на підприємстві. Досліджено особливості організації збуту і просування товарів ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”, запропоновано шляхи удосконалення маркетингової логістики для підвищення ефективності управління закупівельно-збутовою діяльністю підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова логістикаuk_UA
dc.subjectзакупівельно-збутова діяльністьuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.titleМеханізми маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ „Виробниче підприємство „ДІАГОНАЛЬ”)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Джурка.pdfстудентські роботи1.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.