Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14655
Назва: Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Полтавська філія Метал Холдінг Трейд»)
Автори: Тимощук, М.С.
Тематичні ключові слова: маркетингова діяльність підприємств
конкурентоспроможність продукції
брендинг
конкурентні переваги
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: В ході написання кваліфікаційної роботи здійснено теоретичний аналіз брендінгу як фактору підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, проаналізовано фінансово-економічну та маркетингову діяльність ТОВ «Полтавська Філія Метал Холдінг Трейд». В третьому розділі надані рекомендації щодо формування та використання бренду, які забезпечують конкурентоспроможність продукції.
Бібліографічний опис: Тимощук М.С. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Полтавська філія Метал Холдінг Трейд») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.С. Тимощук. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 115 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14655
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Тимощук.pdfстудентські роботи6.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.