Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимощук, М.С.-
dc.date.accessioned2024-03-25T09:22:12Z-
dc.date.available2024-03-25T09:22:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14655-
dc.descriptionТимощук М.С. Брендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Полтавська філія Метал Холдінг Трейд») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.С. Тимощук. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 115 с.uk_UA
dc.description.abstractВ ході написання кваліфікаційної роботи здійснено теоретичний аналіз брендінгу як фактору підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, проаналізовано фінансово-економічну та маркетингову діяльність ТОВ «Полтавська Філія Метал Холдінг Трейд». В третьому розділі надані рекомендації щодо формування та використання бренду, які забезпечують конкурентоспроможність продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємствuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.titleБрендинг як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на матеріалах ТОВ «Полтавська філія Метал Холдінг Трейд»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Тимощук.pdfстудентські роботи6.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.