Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, Н.В.-
dc.date.accessioned2024-03-25T08:43:20Z-
dc.date.available2024-03-25T08:43:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14650-
dc.descriptionКорнієнко Н.В. Дослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Н.В. Корнієнко. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 102 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджені теоретичні основи формування іміджу підприємства, його впливу на попит на кондитерську продукцію. Наведена основна характеристика діяльності ТОВ «Домінік Ко», проведений аналіз господарської, фінансово-економічної та маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності використання методів формування іміджу ТОВ «Домінік Ко», визначено напрями підвищення ефективності стимулювання попиту на продукцію підприємства та запропоновано використання. Одержані результати дослідження рекомендовано впроваджувати в практичну діяльність щодо піднесення іміджу підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectімідж підприємстваuk_UA
dc.subjectкондитерська продукціяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleДослідження іміджу підприємства та способів його поліпшення (на матеріалах ТОВ «Домінік Ко»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КБР Корнієнко.pdfстудентські роботи5.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.