Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалашніков, М.О.-
dc.date.accessioned2024-03-25T08:38:41Z-
dc.date.available2024-03-25T08:38:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14649-
dc.descriptionКалашніков М.О. Дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / М.О. Калашніков. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 101с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкриті теоретичні основи дослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі, розглянута загальна характеристика ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», проаналізована його діяльність у сфері оптової торгівлі на прикладі власних торгових марок, діджиталізація як засіб формування лояльність до бренду споживачів, запропоновані нові шляхи та методи, які вирішують проблему незацікавленості споживача, залучений інструмент ефективного просування інфлюенс-маркетинг, E-mail розсилки, POS-матеріали.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectцифрове середовищеuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectвласні торгові маркиuk_UA
dc.subjectнезацікавленість споживачаuk_UA
dc.subjectінфлюенс-маркетингuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживачів підприємства в цифровому комунікаційному середовищі (на матеріалах ТОВ «Імпорт-Офіс Україна»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Калашніков.pdfстудентські роботи2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.