Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14648
Назва: Удосконалення рекламної діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»»)
Автори: Голубнича, В.В.
Тематичні ключові слова: маркетинг
рекламна діяльність
організація рекламної кампанії
формування попиту
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: У роботі досліджено теоретичні основи рекламної діяльності підприємств, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової та рекламної діяльності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», запропоновано маркетингові заходи щодо удосконалення рекламної діяльності та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів.
Бібліографічний опис: Голубнича В.В. Удосконалення рекламної діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.В. Голубнича. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 112 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14648
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Голубнича.pdfстудентські роботи3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.