Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолубнича, В.В.-
dc.date.accessioned2024-03-25T08:33:20Z-
dc.date.available2024-03-25T08:33:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14648-
dc.descriptionГолубнича В.В. Удосконалення рекламної діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.В. Голубнича. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 112 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи рекламної діяльності підприємств, розглянуто організаційно-правові та ринкові засади функціонування ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», надано характеристику провадження маркетингу підприємства, виявлено проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку, проведено оцінку маркетингової та рекламної діяльності ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»», запропоновано маркетингові заходи щодо удосконалення рекламної діяльності та обґрунтовано доцільність реалізації запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectорганізація рекламної кампаніїuk_UA
dc.subjectформування попитуuk_UA
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Голубнича.pdfстудентські роботи3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.