Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14645
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданченко, Ю.М.-
dc.date.accessioned2024-03-25T08:12:16Z-
dc.date.available2024-03-25T08:12:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14645-
dc.descriptionБогданченко Ю.М. Маркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ») : кваліф. робота бакалавра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / Ю.М. Богданченко. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – 98 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні основи маркетингу у соціальних мережах, механізми його організації, проведено аналіз організаційно-правових основ та основних економіко-фінансових показників діяльності ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ». На основі проведених досліджень розроблені напрямки удосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ», доведена їх ефективність щодо просування бренду «ТАВААГРОІНВЕСТ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах як інструмент просування бренду (на матеріалах ТОВ «ТАВААГРОІНВЕСТ»)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ Богданченко.pdfстудентські роботи1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.