Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14506
Назва: Використання соціальних мереж у маркетингових стратегіях формування споживчої поведінки
Автори: Кулакова, С.Ю.
Нагай, Д.Р.
Тематичні ключові слова: використання соціальних мереж
соціальні мережі у маркетингу
стратегічний маркетинг
формування споживчої поведінки
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Кулакова С.Ю. Використання соціальних мереж у маркетингових стратегіях формування споживчої поведінки / С.Ю. Кулакова, Д.Р. Нагай // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 102 – 104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14506
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdfтези197.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.