Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14504
Назва: Стратегії маркетингу в умовах глобальної нестабільності: виклики та можливості
Автори: Кулакова, С.Ю.
Дуброва, К.О
Гайдамашко, М.С.
Тематичні ключові слова: стратегії маркетингу
економічна нестабільність
ризик-менеджмент
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Дуброва К.О. Стратегії маркетингу в умовах глобальної нестабільності: виклики та можливості / К.О. Дуброва, М.С. Гайдамашко, С.Ю. Кулакова // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 94 – 95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14504
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdfтези192.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.