Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14499
Назва: Вплив штучного інтелекту на розвиток електронної комерції
Автори: Кулакова, С.Ю.
Пивоваров, В.О.
Путря, А.М.
Тематичні ключові слова: штучний інтелект
електронна комерція
чат-боти
автоматизація бізнесу
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Кулакова С.Ю. Вплив штучного інтелекту на розвиток електронної комерції / С.Ю. Кулакова, В.О. Пивоваров, А.М. Путря // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 65 – 67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14499
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfтези209.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.