Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13757
Назва: Студентоцентрований аспект методології CLIL
Автори: Комлик, Н.Ю.
Тематичні ключові слова: студентоцентроване навчання
методологія CLIL
Content and Language Integrated Learning
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львівський університет імені Івана Франка
Анотація: У статті розглянуто методологію Content and Language Integrated Learning, яка є однієюіз передових сучасних методологій, яка у центр навчального-виховного процесу ставить особистість здобувача освіти й занурює його в професійне спілкування іноземною мовою з урахуванням соціокульної специфіки, актуалізуючи їхні когнітивні й комунікативні навички.
Бібліографічний опис: Комлик Н.Ю. Студентоцентрований аспект методології CLIL / Н.Ю. Комлик // Студентоцентрований горизонт філологічної освіти: здобутки і перспективи : Всеукр. наук.-пед. стажування підвищ. кваліфікації (27 бер. – 7 трав. 2023 р.) : зб. тез. – Львів : Львів. ун-т ім. І. Франка, 2023. – С. 80–83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13757
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стдудентоцентрований аспект методології КЛІЛ_Комлик.pdfтези412.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.