Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13757
Назва: | Студентоцентрований аспект методології CLIL |
Автори: | Комлик, Н.Ю. |
Тематичні ключові слова: | студентоцентроване навчання методологія CLIL Content and Language Integrated Learning |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Львівський університет імені Івана Франка |
Анотація: | У статті розглянуто методологію Content and Language Integrated Learning, яка є однієюіз передових сучасних методологій, яка у центр навчального-виховного процесу ставить особистість здобувача освіти й занурює його в професійне спілкування іноземною мовою з урахуванням соціокульної специфіки, актуалізуючи їхні когнітивні й комунікативні навички. |
Бібліографічний опис: | Комлик Н.Ю. Студентоцентрований аспект методології CLIL / Н.Ю. Комлик // Студентоцентрований горизонт філологічної освіти: здобутки і перспективи : Всеукр. наук.-пед. стажування підвищ. кваліфікації (27 бер. – 7 трав. 2023 р.) : зб. тез. – Львів : Львів. ун-т ім. І. Франка, 2023. – С. 80–83. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13757 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стдудентоцентрований аспект методології КЛІЛ_Комлик.pdf | тези | 412.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.