Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮременко, А.Ю.-
dc.date.accessioned2023-10-24T06:07:46Z-
dc.date.available2023-10-24T06:07:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13543-
dc.descriptionЮременко А.Ю. Сегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР) : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / А.Ю. Юременко. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка», 2022. – 162 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито поставлені та виконані наступні завдання: розглянуто різні підходи до трактування сутності поняття сегментування ринку та позиціювання послуг, його види та методи діагностики; проаналізовано організаційно-економічний стан підприємства; проведено сегментування ринку та позиціювання послуг підприємства та розроблення заходів щодо його зростання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectспоживчий попитuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectчастка ринкуuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.titleСегментування та позиціювання у соціальному маркетингу підприємства (на матеріалах КАТП 1628 ПМР)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Юременко Альона.pdfстудентські роботи3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.