Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13472
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасюта, В.Б.-
dc.date.accessioned2023-10-20T16:02:47Z-
dc.date.available2023-10-20T16:02:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13472-
dc.descriptionВасюта В.Б. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР) : кваліф. робота магістра зі спеціальності 075 «Маркетинг» / В.Б. Васюта. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – 157 с.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції; організаційно-правові та ринкові засади функціонування підприємства КП «Полтава-сервіс» ПТМ; проаналізувано основні економічні та фінансові показники діяльності комунального підприємства; проблеми та перспективи функціонування підприємства на ринку; проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, на основі якого запропоновано основні напрями удосконалення маркетингової діяльності КП «Полтава-сервіс» ПТМ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства в умовах посилення конкуренції (на матеріалах КП «Полтава-сервіс» ПМР)uk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР 075м 2022 Васюта Виктория.pdf5.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.