Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267
Назва: Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4
Автори: Гаврись, В.О.
Тематичні ключові слова: комп'ютерні ігри
відеоігри
штучний інтелект
dreams
PlayStation 4
Dual Shock 4
PSVR
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Мета роботи - доповнення відеогриновим контентом на консолі PlayStation 4 за допомогою контролера Dual Shock 4 і віртуальної камери PSVR програми «Dreams» від студії «Media Molecule». Здійснено загрузку нового контенту, який буде містити нові локації зв’язані між собою, нові графічні моделі, різноманітну композицію і нових ігрових персонажів та ворогів.
Бібліографічний опис: Гаврись В.О. Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4 : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 155 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
601-ТН Гаврись.pdfстудентські роботи17.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.