Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267
Назва: | Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4 |
Автори: | Гаврись, В.О. |
Тематичні ключові слова: | комп'ютерні ігри відеоігри штучний інтелект dreams PlayStation 4 Dual Shock 4 PSVR |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | Мета роботи - доповнення відеогриновим контентом на консолі PlayStation 4 за допомогою контролера Dual Shock 4 і віртуальної камери PSVR програми «Dreams» від студії «Media Molecule». Здійснено загрузку нового контенту, який буде містити нові локації зв’язані між собою, нові графічні моделі, різноманітну композицію і нових ігрових персонажів та ворогів. |
Бібліографічний опис: | Гаврись В.О. Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4 : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 155 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
601-ТН Гаврись.pdf | студентські роботи | 17.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.