Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаврись, В.О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-10T07:02:19Z | - |
dc.date.available | 2023-10-10T07:02:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13267 | - |
dc.description | Гаврись В.О. Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4 : кваліф. робота магістра. Спеціальність 122 «Комп’ютерні науки». – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 155 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета роботи - доповнення відеогриновим контентом на консолі PlayStation 4 за допомогою контролера Dual Shock 4 і віртуальної камери PSVR програми «Dreams» від студії «Media Molecule». Здійснено загрузку нового контенту, який буде містити нові локації зв’язані між собою, нові графічні моделі, різноманітну композицію і нових ігрових персонажів та ворогів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні ігри | uk_UA |
dc.subject | відеоігри | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | dreams | uk_UA |
dc.subject | PlayStation 4 | uk_UA |
dc.subject | Dual Shock 4 | uk_UA |
dc.subject | PSVR | uk_UA |
dc.title | Створення ігрового контенту за допомогою технології Dreams на PS 4 | uk_UA |
dc.type | Студентські роботи | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (магістр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
601-ТН Гаврись.pdf | студентські роботи | 17.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.